Mszczonów: Budowa ulicy przy Os. Dworcowa III w Mszczonowie
Numer ogłoszenia: 105499 - 2008; data zamieszczenia: 19.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mszczonów, pl. Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie, tel. 046 8582840, fax 046 8582843.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy przy Os. Dworcowa III w Mszczonowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Projektowana ulica obsługuje osiedle mieszkaniowe Dworcowa III, przy ul. Północnej róg Wschodniej w Mszczonowie. Zakresem opracowania obejmuje się utwardzenie nawierzchni ulicy z zatokami do parkowania dla 39 samochodów osobowych.
Przebieg dróg na działce wyznacza projekt zagospodarowania terenu w tym także zatoki postojowe i ich pojemność.
W zatokach przewiduje się miejsce do parkowania samochodów .Głębokość zatoki wynosi 5m przy szerokości drogi manewrowej 6m (odcinek I) oraz 6m przy szerokości manewrowej 5m (odcinek II). Szerokość m.p. wynosi 2,5m.
Odcinek I o długości 75,0 m zaczyna się odejściem od ul. Północnej , a kończy przy granicy działki i jest rozbudowany o trzy zatoki o pojemności dla 10 samochodów każda (na jednej z zatok zmniejszono ilość m.p. dla 8 , ale to ze względu na potrzebę manewru zawracania samochodu).
Odcinek obsługuje tez pawilony handlowe.
Odcinek II o długości 95,0 m zawiera zatokę parkingową dla 11 samochodów osobowych i kończy się pasem manewrowym przy śmietniku.
Szczegółowo wg dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do siwz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.11.12.00-0, 45.11.20.00-5, 45.23.33.20-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Wysokość wadium.
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 10 000 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Biała Rawska Nr rachunku: 91 9291 0001 0043 3882 2000 0060
Do oferty należy dołączyć oryginał lub kopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
Szczegółowo w siwz..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) Posiadają niezbędną wiedzą i doświadczeniem i w tym względzie: wykonali min. 3 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł netto każda w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane w zakresie budowy dróg, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, listy polecające itp.)
3) Dysponują następującym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia:
1. samochód dostawczy 1 tona - 1 szt.,
2. urządzenie do zagęszczania gruntu 200 kg - 1 szt.,
3. samochód samowyładowczy do 5 t - 1 szt.,
4. koparka 0,25 m3 - 1 szt.
4) Dysponują następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania budową lub innymi robotami budowlanymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, w specjalności drogowej,
- co najmniej 5 pracownikami do obsługi maszyn i urządzeń z uprawnieniami oraz do pozostałych prac z min. 2 letnim doświadczeniem.
5) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i w tym względzie:
są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł,
posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 200 000 zł.
6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp.
Wykonawca wykaże przez złożenie odpowiednich oświadczeń i dokumentów, że spełnia warunki. Ocena zostanie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
Ad) 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z ustawą z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
Informacja o dokumentach składanych przez Wykonawców mających swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
I) Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w Ad 1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
II) Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w Ad 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
III) Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. I), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt II) znajdują odpowiednie zastosowanie.
Ad 2) Wykaz wykonanych min. 3 robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł netto każda w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane w zakresie budowy dróg, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, listy polecające itp.) zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz.
Ad 3) Oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym do wykonania zamówienia zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu,
Ad 4) a) Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z warunkami udziału w postępowaniu.
b) Kserokopie decyzji o posiadaniu uprawnień zawodowych w specjalnościach, o których mowa w warunkach udziału w postępowaniu.
c) Dla osób posiadających uprawnienia budowlane aktualny wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego.
Dla pkt. Ad 2), 3), 4) w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie.
Ad 5) a) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł, (dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie warunku).
b) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wysokości 200 000 zł, (dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie warunku).
Ad 6) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Pzp i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, może być ono złożone wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przy czym winno ono być podpisane przez każdego z tych wykonawców lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego) zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz.
Kopie dokumentów należy potwierdzić -za zgodność z oryginałem- przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mszczonow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 96-320 Mszczonów, Pl. Piłsudskiego 1, pok. nr 21..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2008 godzina 10:45, miejsce: Pok. nr 1 (punkt podawczy) Urzędu Miejskiego w Mszczonowie, Pl. Piłsudskiego 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).