Mszczonów: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do pracowni informatycznej w Gimnazjum w Mszczonowie
Numer ogłoszenia: 117045 - 2009; data zamieszczenia: 21.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mszczonów , pl. Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie, tel. 046 8582840, faks 046 8582843.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do pracowni informatycznej w Gimnazjum w Mszczonowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Gimnazjum im. J. A. Maklakiewicza w Mszczonowie.
- Koszty dostawy ponosi wykonawca.
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w zał. nr 5 do siwz.
- Zamawiający oświadcza, iż parametry podane w zał. nr 5 do siwz są minimalnymi wymaganiami dla każdego elementu dostawy.
- Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt był fabrycznie nowy, wysokiej jakości, nieużywany. Oprogramowanie powinno być legalne i zawierać oryginalny nośnik, umowę licencyjną, certyfikat autentyczności..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.00.00-0, 48.82.20.00-6, 48.90.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie i w tym względzie: wykonali min. 2 dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawom komputerów, o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł netto każda (łączny zakres wynikający z umowy).
3. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp.
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie.
Spełnianie warunków :
Wykonawca wykaże przez złożenie odpowiednich oświadczeń i dokumentów, że spełnia powyższe warunki. Ocena zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia.
Wykonawca, który nie udokumentuje spełniania wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona..
1. W przypadku osób prawnych, jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z ustawą z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich).
Informacja o dokumentach składanych przez wykonawców mających swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
I) Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w Ad 1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
II) Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w Ad 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III) Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. I), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt II) znajdują odpowiednie zastosowanie.
2. Wykaz wykonanych min. 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dostawom komputerów, o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł netto każda (łączny zakres wynikający z umowy) zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz.
3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Pzp i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, może być ono złożone wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przy czym winno ono być podpisane przez każdego z tych wykonawców lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego) zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz.
Kopie dokumentów należy potwierdzić -za zgodność z oryginałem- przez wykonawcę lub osobę upoważnioną..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mszczonow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pok. nr 21 Urzędu Miejskiego w Mszczonowie, Pl. Piłsudskiego 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2009 godzina 10:45, miejsce: Pok. nr 1 (punkt podawczy) Urzędu Miejskiego w Mszczonowie, Pl. Piłsudskiego 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).