Mszczonów: Dostosowanie istniejących łazienek w hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Mszczonowie do wymogów programu Moje boisko Orlik 2012
Numer ogłoszenia: 223903 - 2010; data zamieszczenia: 18.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mszczonów , pl. Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie, tel. 046 8582840, faks 046 8582843.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie istniejących łazienek w hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Mszczonowie do wymogów programu Moje boisko Orlik 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1) Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie istniejących łazienek w hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Mszczonowie do wymogów programu Moje boisko Orlik 2012, wg następującego opisu:

W istniejącej hali na poziomie parteru zlokalizowane są dwa identyczne piony sanitarne, w tym jeden pion sanitarny dla chłopców z szatnią i dostępem do pomieszczenia natrysków oraz jeden dla dziewczynek z szatnią i dostępem do pomieszczenia natrysków. Przebudowane zostaną pomieszczenia natrysków. W tym celu zostaną zdemontowane nogo myjki i istniejące natryski oraz baterie jak również istniejące wpusty podłogowe. Wyburzone zostaną podziały miedzy kabinami. Reprofilacji poddana zostanie posadzka z dostosowaniem spływu wody do koryt odwodnienia liniowego zamontowanego w pobliżu nowych natrysków. Kratki odwodnienia liniowego wykonane będą ze stali nierdzewnej. Przed wykonaniem okładzin, posadzka i ściany zostaną wyizolowane masą cienkowarstwową. Instalacje wod-kan zostaną dostosowane do nowej funkcji i układu. Zamontowane zostaną natryski stałe ścienne z baterią czasową. Uszkodzone okładziny ścienne zostaną uzupełnione w sposób estetyczny. We wszystkich pomieszczeniach odnowieniu poddane zostaną powłoki malarskie ścian, sufitów oraz stolarki drzwiowej. Projektuje się przystosowanie 2 łazienek dla osób niepełnosprawnych. W tym celu zostaną poszerzone otwory drzwiowe, zdemontowane istniejące urządzenia sanitarne oraz ścianki działowe. Przebudowie poddana zostanie instalacja sanitarna wod-kan z dostosowaniem do nowej funkcji, układu jak i obsługi osób niepełnosprawnych. Zostaną dostarczone miski klozetowe, umywalki oraz natryski dla osób niepełnosprawnych. Baterie przystosowane dla osób niepełnosprawnych będą posiadały funkcję wyłącznika czasowego.

2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót (dokumentacja techniczna) stanowiącym załącznik do siwz.

3) Wykonawca zobowiązuje się wykonać pełny zakres robót zawarty w załączonym do siwz przedmiarze robót.

4) Wykonawca w trakcie realizacji robót będzie zobowiązany podzielić wykonywane roboty na dwa etapy, tak aby zachować ciągłość funkcjonowania minimum jednego pionu sanitarnego.

5) Roboty składające się na przedmiot zamówienia należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.

6) Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, oraz jakościowym i gatunkowym wymaganiom określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

7) Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.24.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

2. Upoważnienie dla osoby lub osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów załączonych do oferty. W przypadku gdy ofertę podpisuje osoba lub osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów załączonych do oferty, wymaga się, aby wykonawca dołączył do oferty stosowne pełnomocnictwo.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:

a) w przypadku ustalenia podwykonawstwa, o czym mowa w § 9,

b) w przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w § 4, jeżeli konieczność przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie spowodowana przyczynami niezależnymi od Zamawiającego oraz od Wykonawcy, przy czym każda ze stron w terminie 14 dni od zaistnienia tych przyczyn powiadomi drugą stronę o ich zaistnieniu,

c) w przypadku wykonywania robót zamiennych lub ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, o czym mowa w niniejszej umowie oraz w siwz rozdz. XX pkt 2, z zastrzeżeniem nieprzekroczenia części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w siwz,

d) w przypadku wykrycia wad dokumentacji na etapie wykonywania umowy - a zmiany te będą konieczne gdyż kontynuacja wykonania umowy groziłaby powstaniem obiektu obarczonego wadą,

e) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.

Szczegółowo informacje dotyczące zmian umowy zawarte są w siwz oraz we wzorze umowy stanowiącej załącznik do siwz.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mszczonow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pok. nr 21 Urzędu Miejskiego w Mszczonowie, Pl. Piłsudskiego 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2010 godzina 10:45, miejsce: Pok. nr 1 (punkt podawczy) Urzędu Miejskiego w Mszczonowie, Pl. Piłsudskiego 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie