Mszczonów: Zakup fabrycznie nowego samochodu 18-sto osobowego, rocznik 2008 przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością zamontowania 2 wózków inwalidzkich.
Numer ogłoszenia: 236930 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mszczonów , pl. Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie, tel. 046 8582840, fax. 046 8582843.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup fabrycznie nowego samochodu 18-sto osobowego, rocznik 2008 przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością zamontowania 2 wózków inwalidzkich..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Wymagania techniczne samochodu i wyposażenie:
- samochód fabrycznie nowy, rok produkcji 2008, posiadający aktualną homologację autobusu oraz aktualną homologację do przewozu osób niepełnosprawnych.,
- wymagana minimalna ilość miejsc: 18 (17 + kierowca);
- przeszklenie przedziału pasażerskiego, szyby boczne panoramiczne, przyciemnione,
- izolacja dźwiękowo-termiczna przedziału pasażerskiego, wyłożenie ścian, sufitu oraz słupków bocznych miękką tapicerką,
- 17 foteli z zagłówkami i regulacją oparcia, fotele w ostatnim rzędzie bez regulacji oparć, fotel kierowcy z regulacją,
- pasy bezpieczeństwa dla wszystkich siedzeń pasażerskich,
- jedna trzecia przegrody za fotelem kierowcy,
- wieszaki ubraniowe,
- poręcz zabezpieczająca znajdująca się przed fotelem zamontowanym przy drzwiach wejściowych,
- uchwyt ułatwiający wsiadanie zamontowany przy drzwiach wejściowych,
- zasłonki przeciwsłoneczne w oknach,
- zamontowane lusterko wewnętrzne,
- luk dachowy spełniający rolę wyjścia awaryjnego,
- wentylator nawiewno-wywiewny,
- ogrzewanie niezależne powietrzne,
- silnik z turbodoładowaniem, z systemem bezpośredniego wtrysku paliwa, o mocy powyżej 140 KM,
- napęd tylny,
- poduszka powietrzna kierowcy,
- wspomaganie układu kierowniczego;
- system ABS, ESP,
- centralny zamek, elektrycznie sterowne szyby w drzwiach przednich,
- zabudowa - typ wysoki,
- tachograf i ogranicznik prędkości do 100 km h,
- tylne drzwi skrzydełkowe z oknami otwierane pod kątem 1800 ,
- rodzaj paliwa - ON,
- normy czystości spalin EURO 4.
2. Przystosowanie pojazdu do przewozu osób niepełnosprawnych:
- wyłożenie podłogi w przedziale pasażerskim wykładziną antypoślizgową,
- dostosowanie pojazdu do przewozu pasażerów na dwóch wózkach inwalidzkich: trzy fotele przystosowane do łatwego demontażu, zamontowane szyny i komplety pasów do mocowania dwóch wózków inwalidzkich, winda hydrauliczna montowana z tyłu pojazdu, pasy bezpieczeństwa dla pasażerów na wózkach inwalidzkich, oznakowanie pojazdu z przodu i z tylu pojazdu symbolem -inwalidzi-, wjazd wózkiem przez drzwi tylne, dodatkowe kierunkowskazy w tylnych narożnikach dachu,
3. System zabezpieczeń:
- immobiliser i elektroniczny system autoalarmowy.
4. Okres gwarancji:
- co najmniej 2 lata bez limitu kilometrów;
5. Dodatkowo:
- dodatkowa gaśnica 2 kg,
- dwa wybijaki szyb samochodowych zamontowane na ścianach bocznych,
- apteczka z wyposażeniem,
- trójkąt ostrzegawczy,
- oznaczenie wyjść awaryjnych.
6. Wymaga się aby samochód będący przedmiotem niniejszego zamówienia miał zapewniony serwis w okresie gwarancji w promieniu 100 km od siedziby zamawiającego lub w województwie łódzkim lub mazowieckim. W przypadku serwisu poza ww. obszarem wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia różnicy kosztów dojazdu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.00.00-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie i w tym względzie: wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują min. 2 dostawy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartościom dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. dostawie fabrycznie nowego samochodu, co najmniej 10-cio osobowego, z windą hydrauliczną, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością zamontowania wózka inwalidzkiego, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł netto każdy z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje, listy polecające itp.).
3. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp.
6. Spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w zakresie oferowanych dostaw.
Wykonawca wykaże przez złożenie odpowiednich oświadczeń i dokumentów, że spełnia warunki. Ocena zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełniania wymienionych warunków zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona..
Ad) 1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, zgodnie z ustawą z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Informacja o dokumentach składanych przez Wykonawców mających swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
I) Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w Ad 1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
II) Stosownie do treści § 2 ust. 2 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, dokumenty, o których mowa powyżej w Ad 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
III) Stosownie do treści § 2 ust. 3 powołanego powyżej rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. I), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt II) znajdują odpowiednie zastosowanie.
Ad 2) Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, min. 2 dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia tj. dostawie fabrycznie nowego samochodu, co najmniej 10-cio osobowego, z windą hydrauliczną, przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością zamontowania wózka inwalidzkiego, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł netto każdy , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje, listy polecające itp.) zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz.
Ad 3, 4, 5) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Pzp i o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp, (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, może być ono złożone wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przy czym winno ono być podpisane przez każdego z tych wykonawców lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego) zgodnie z załącznikiem nr 3 do siwz.
Ad 6)
- aktualne świadectwo homologacji pojazdu lub oświadczenie, że oferowany autobus będzie posiadał aktualną homologację i że Wykonawca wyda świadectwo homologacji Zamawiającemu w dniu odbioru dokumentów niezbędnych do użytkowania pojazdu przez Zamawiającego,
- aktualne świadectwo homologacji do przewozu osób niepełnosprawnych lub oświadczenie, że oferowany autobus będzie posiadał aktualną homologację do przewozu osób niepełnosprawnych i że Wykonawca wyda świadectwo homologacji Zamawiającemu w dniu odbioru dokumentów niezbędnych do użytkowania pojazdu przez Zamawiającego,
- oświadczenie, że Wykonawca przekaże Zamawiającemu decyzję Urzędu Dozoru Technicznego o dopuszczeniu urządzenia do eksploatacji najpóźniej w dniu odbioru dokumentów niezbędnych do użytkowania pojazdu przez Zamawiającego. Kopie dokumentów należy potwierdzić -za zgodność z oryginałem- przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mszczonow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pok. nr 9 w budynku Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych w Mszczonowie, ul. Grójecka 45..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2008 godzina 10:45, miejsce: Pok. nr 9 w budynku Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych w Mszczonowie, ul. Grójecka 45..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dofinansowane z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach Programu -Uczeń na wsi-..