Numer ogłoszenia: 244201 - 2010; data zamieszczenia: 07.09.2010
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 238479 - 2010 data 02.09.2010 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Mszczonów, pl. Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie, tel. 046 8582840, fax. 046 8582843.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:
1) w przypadku ustaleń dotyczących podwykonawstwa, o czym mowa w § 9 umowy,
2) w przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w § 4 umowy, jeżeli konieczność przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie spowodowana przyczynami niezależnymi od zamawiającego oraz od wykonawcy, przy czym każda ze stron w terminie 14 dni od zaistnienia tych przyczyn powiadomi drugą stronę o ich zaistnieniu,
3) w przypadku wykonywania robót zamiennych lub ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, o czym mowa w umowie oraz w siwz rozdz. XX pkt 2, z zastrzeżeniem nieprzekroczenia części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w siwz,
4) w przypadku wykrycia wad dokumentacji projektowej na etapie wykonywania umowy - a zmiany te będą konieczne gdyż kontynuacja wykonania umowy groziłaby powstaniem budowli obarczonej wadą,
5) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
6) w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyzna środki na sfinansowanie zamówienia.
Szczegółowe informacje dotyczące zmian umowy zawarte są we wzorze umowy..
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach:
1) w przypadku ustaleń dotyczących podwykonawstwa, o czym mowa w § 9 umowy,
2) w przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, o którym mowa w § 4 umowy, jeżeli konieczność przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie spowodowana przyczynami niezależnymi od zamawiającego oraz od wykonawcy, przy czym każda ze stron w terminie 14 dni od zaistnienia tych przyczyn powiadomi drugą stronę o ich zaistnieniu,
3) w przypadku wykonywania robót zamiennych lub ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, o czym mowa w umowie oraz w siwz rozdz. XX pkt 2, z zastrzeżeniem nieprzekroczenia części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w siwz,
4) w przypadku wykrycia wad dokumentacji projektowej na etapie wykonywania umowy - a zmiany te będą konieczne gdyż kontynuacja wykonania umowy groziłaby powstaniem budowli obarczonej wadą,
5) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, a w tym zmiany wysokości stawki podatku VAT,
6) w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyzna środki na sfinansowanie zamówienia.
Szczegółowe informacje dotyczące zmian umowy zawarte są we wzorze umowy..