Mszczonów: Rozbudowa oświetlenia ulicznego w
miejscowościach Lutkówka-Nosy Poniatki-Chudolipie
Numer ogłoszenia:
244425 - 2009; data zamieszczenia: 15.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mszczonów , pl. Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów, woj. mazowieckie, tel. 046 8582840, faks 046 8582843.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa oświetlenia ulicznego w miejscowościach Lutkówka-Nosy Poniatki-Chudolipie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Słupy krańcowe (pierwsze od istniejącej stacji transformatorowej, końcowe
projektowanej linii oświetlenia) zaprojektowane są jako K2-12 12/6 z żerdzi
wirowanej. Słupy krańcowe należy uziemić. Słupy przelotowe zaprojektowane jako
P1-12 12/2,5 z żerdzi wirowanej.
Oprawy typu OUSe-70 należy zainstalować na wysięgnikach jednoramiennych typu
WP1. Na słupach oznaczonych na rys nr 2 w dokumentacji projektowej należy
zainstalować odgromniki typu BOP 0,5/5kA. Podłączenie oprawy oświetleniowej,
wykonać przewodami YDY 3*2,5mm2 w układzie przewodów TNS, przed oprawą
zainstalować bezpiecznik typu SV 19.25 z wkładką bezpiecznikową 4A. Rozdział
przewodów PE i N dokonać pod zaciskiem prądowym, połączenia do przewodu
oświetleniowego.
Obowiązującym systemem przeciw porażeniowym jest samoczynne odłączanie
zasilania. Skuteczność ochrony przeciwporażeniowej należy sprawdzić na drodze
pomiaru po zakończeniu prac. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-9. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
30.04.2010. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA III.2) WARUNKI UDZIAŁU W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki ogólne i
szczegółowe.
1. Warunki ogólne-Wykonawca musi wykazać, że:
1.1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
1.2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne
zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób
zdolnych do wykonania zamówienia.
1.3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia.
1.4. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Warunki szczegółowe-Wykonawca musi wykazać, że:
2.1 W okresie 5 ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 3
roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym
przedmiot zamówienia tj. budowa oświetlenia, o wartości nie mniejszej niż
100.000 zł..każda. W celu potwierdzenia spełnienie w/w warunku Wykonawca musi
przedstawić wykaz wykonanych lub wykonywanych robót budowlanych, ich ilość
oraz ich wartość, a także dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie
robót.
2.2. Posiada lub będzie posiadał kierownika robót posiadającego uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych lub ważne uprawnienia do sprawowania samodzielnych
funkcji w budownictwie w zakresie robót, które są przedmiotem zamówienia i za
które będzie odpowiedzialny, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów.
2.3 Dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym do wykonania
zamówienia.
2.4 Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł
2.5 Dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie
mniejszej niż 100.000,00 zł.
3. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na
podstawie oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia-nie spełnia.
Nie spełnienie jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu skutkować
będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu (ogólnych i
szczegółowych) należy załączyć:
1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22
ustawy Pzp - załącznik nr 1a
1.2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.
24 ustawy Pzp- załącznik nr 1b
1.3. Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy. Informacja musi
zawierać dane na temat doświadczenia, potwierdzając jednocześnie spełnienie
warunku określonego w pkt 5.2.1. Do informacji winny być dołączone dokumenty
potwierdzające, że wymienione w informacji prace zostały wykonane należycie -
załącznik nr 2.
1.4. Informację o osobach, które będą brały udział w wykonaniu przedmiotu
zamówienia. Informacja musi zawierać dane na temat doświadczenia wskazanych
osób, potwierdzając jednocześnie spełnienie warunku określonego w pkt 5.2.2,
oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do
wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie
dysponował - załącznik nr 3.
Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pkt 5.2.2., i które
będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia wydane na podstawie
ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz.
1118 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia
28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie lub wcześniej obowiązujących przepisów tzn. kopie decyzji o
przyznaniu uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w
budownictwie
Dla ww. osób aktualny wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu
Zawodowego.
1.5. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej
wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie środków
finansowych lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wysokości
nie mniejszej niż 100.000,00 zł
1.6. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego
zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł.
1.7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt 6.1.7.
składa odpowiedni dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
2.1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości
2.2. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie
3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w
ppkt 6.1.7. zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone
przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub
kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:
4.1. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną (np. wspólnika
spółki cywilnej lub pełnomocnika konsorcjum)
4.2. Wymagane oświadczenia lub dokumenty wskazane w pkt. 6.1.2., 6.1.7.
powinny być złożone przez każdy podmiot. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest
specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://bip.mszczonow.pl. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 06.01.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Mszczonowie,
Pl. Piłsudskiego 1, 96-320 Mszczonów, pok. Nr 1 (punkt podawczy). IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można
uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Mszczonowie, Pl. Piłsudskiego 1, 96-320
Mszczonów, pok. Nr 10.